پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی FUSE برای XBOX360
نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1392
بازدید : 2406
نویسنده : Mehrshad bagherzadegan

 برخی سودجویان در صدد بدست آوردن ماده اولیه ای بسیار کشنده و خطرناک به نام Fuse هستند که توسط ایالات متحده در سال ۱۹۴۰ کشف و ضبط شده است. انگیزه برای تحقیق و مطالعه روی این ماده، ساخت چند سلاح مرگبار توسط آمریکا برای حکمرانی در سراسر دنیا و از بین بردن رقبا بوده است. گفته می شود که اسلحه های تولید شده توسط Fuse می توانند فجایع بسیار بزرگی همچون انفجارهای اتمی حتی در اندازه های وسیع تر را به دنبال داشته باشند. طبیعی است که گروه ها و افراد بسیاری به دنبال کسب چنین ماده ارزشمندی باشند و اتفاقاً بدبختی از آنجایی آغاز می شود که Fuse توسط عده ای منفعت طلب دزدیده و به کشور هندوستان انتقال داده می شود. هر لحظه احتمال می رود که نتایج استفاده از آن نه تنها بشریت، بلکه تمام کره خاکی را در بر گیرد. اینگونه می شود که جوخه Overstrike متشکل از ۴ مأمور کارکشته به سرکردگی دالتون بروکس (Dalton Brooks) وارد ماجرا می شود تا به دنبال ردی از سارقان بگردد و در صورت امکان Fuse را تحویل دولت آمریکا بدهد. آن ها در این راه به نقاط مختلف دنیا، از جمله هندوستان سفر کرده و با موانع بسیاری همچون جهش یافتگان و سارقان مقابله می کنند که این درگیری ها در جریان بازی روایت می شوند. گفتنی است که برای خلق داستان بازی از آقای فیکسمن (Fixman) نویسنده عناوینی همچون Ratchet & Clank استفاده شده است.

FUSE XBOX360-COMPLEX

 

FUSE cover small دانلود بازی FUSE برای XBOX360

سونی باکس 2013 هدفون بیتس (Solo HD)

:: موضوعات مرتبط: بازی xbox , ,



دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360
نوشته شده در جمعه 30 فروردين 1392
بازدید : 1187
نویسنده : Mehrshad bagherzadegan

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه SWAG بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

ridge racer unbounded cover small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

سونی باکس 2013 هدفون بیتس (Solo HD)

:: موضوعات مرتبط: بازی xbox , ,
:: برچسب‌ها: دانلود از رپیدشیر با لینک مستقیم بازی های xbox 360 , دانلود با لینک مستقیم Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 , دانلود بازی 2012 برای XBOX360 , دانلود بازی XBOX360 , دانلود بازی برای اکس باکس 360 , دانلود بازی ریدج ریسر 2012 برای xbox 360 , دانلود بازی های Region Free برای xbox 360 , دانلود بازی های جدید xbox 360 , دانلود رایگان Ridge Racer Unbounded برای اکس باکس 360 , دانلود رایگان بازی XBOX360 , دانلود رایگان بازی ریدج ریسر 2012 xbox 360 , دانلود مستقیم Ridge Racer Unbounded برای کنسول XBOX360 , دانلود نسخه XBOX360 بازی Ridge Racer Unbounded با لینک مستقیم , دانلود نسخه نهایی بازی Ridge Racer Unbounded برای xbox 360 , دانلود کاور بازی Ridge Racer Unbounded ,



دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3
نوشته شده در پنج شنبه 8 فروردين 1392
بازدید : 4766
نویسنده : Mehrshad bagherzadegan

 دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Region: Free   MihanDownload ♦  Multiple Playable Characters  Colorful World of Madagascar 3


نام بازی: Madagascar 3 The Video Game
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ---
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher
مد بازی : Single,Multi Player
حمایت توسط : Monkey Bar Games
درجه بندی سنی : RP
قابلیت آنلاین:دارد

اولین نسخه از سری بازی های ماداگاسکار ، که یک پویانمایی رایانه‌ای است در سال ۲۰۰۵ توسط استودیوی دریم‌ورکز ساخته و منتشر شد.داستان این  مجموعه در مورد چندین حیوان است که از باغ وحش مرکزی نیویورک به طور ناخواسته فرار می‌کنند و پا به دنیای وحش طبیعی می‌گذارند.آن‌ها به طور ناخواسته سر از جزیره‌ی ماداگاسکار درمی‌آورند.بن استیلر کمدین مشهور آمریکایی، جادا پینکت اسمیت، کریس راک و دیوید شویمر از گویندگان اصلی این پویانمایی هستند.

سونی باکس 2013 هدفون بیتس (Solo HD)

:: موضوعات مرتبط: بازی xbox , ,



دانلود بازی Prototype 2 برای Xbox 360
نوشته شده در چهار شنبه 7 فروردين 1392
بازدید : 1204
نویسنده : Mehrshad bagherzadegan

 

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

prototype2 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای XBOX360

سونی باکس 2013 هدفون بیتس (Solo HD)

:: موضوعات مرتبط: بازی xbox , ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد