دانلود بازی Assassins Creed III نسخه ی PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Assassins Creed III نسخه ی PC
نوشته شده در چهار شنبه 7 فروردين 1392
بازدید : 1485
نویسنده : Mehrshad bagherzadegan
 دانلود بازی Assassins Creed III

|به همراه فایل PDF آموزش کرک کردن تضمینی بازی ، نسخه ی ENGLISH|
|آپدیت شماره ی 1.01 به پست اضافه شد |
|نسخه ی بلک باکس به پست اضافه شد| 

نام بازی: Assassins Creed III
پلتفورم : PC
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
 

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin's Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 

در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: "ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد. کانر یک Predator است و در هر جبهه جنگ میان آمریکا و انگلیس، دست به کشتن افرادی می زند که عضو Templarها هستند. سازندگان به این موضوع اشاره می کنند که حیوانات وحشی در این بازی به یک دستگاه برای کشتن شما تبدیل نخواهند شد. همچنین فقط حیوانات وحشی هم در بازی دیده نمی شوند و در کنار آن ها بوقلمون هم حضور دارد! البته این قسمت آخر را آن ها به صورت شوخی بیان کردند.

 

  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازیAssassins Creed III

:: موضوعات مرتبط: بازی ها کامپیوتر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: