دانلود بازی Max Payne3 برای Xbox 360
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Max Payne3 برای Xbox 360
نوشته شده در چهار شنبه 7 فروردين 1392
بازدید : 1166
نویسنده : Mehrshad bagherzadegan

Max Payne 3 بازی مکس پین پس از ۱۲ سال دوری بازگشته است و روایتگری داستانی نو و جذاب می باشد . داستان درباره کارآگاهی بازنشته‌است که در دنیایی آشفته و مملو از فساد و خشونت شدید زندگی می‌کند. زمان بازی ۱۲ سال بعد از داستان مکس پین ۲ در سائوپائولو برزیل اتفاق می‌افتد. در این بازی توسط یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کار میدهد و به عنوان یک محافظ برای یک برزیلی کار می کنید … و از آن پس اتفاقات جالبی برایتان در بازی پیش می آید در این بازی مکس روی به مسکن و مشروب خوری آورده و طی اتفاقاتی که برایش بوجود می آید باعث میشود موهای سرش را از ته بزند. درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند .

 

| نسخه معتبر و نهایی XPG برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Max Payne 3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

 

 

درست است که Max Payne یک شوتر سوم شخصص به حساب میامد اما از نظر تمامی منتقدان,Max Payne یک فیلم نوآور در صنعت گیم بود تا یک بازی معمولی و سرگرم کننده.سازندگان در خلق این اثر تمامی المان های یک فیلم نوآور را رعایت کرده بودند.غم,غصه,خشونت,گناه,سیاهی,پوچی,تباهی,تاریکی و از همه مهم تر یک مرد سقوط کرده همه و همه فاکتورهای نوآوری بودند که به Max Payne 1&2 تزریق شده بود.خود فضای نیویورک,کوچه های تنگ و باریک,فضاهای تیره با نورپردازی سیاه و کدر و و برف سنگینی که سردی و بی روحی و را بر فضای کل شهر حاکم ساخته بود قویترین عامل در تحقق این هدف سازندگان به شمار میرفت.از آنجایی که در Max Payne 3 لوکیشن بازی از نیویورک به سائوپائلو برزیل تغییر کرده و حالا برف و سکوت شب جای خود را به آفتاب سوزان و گرمای روز داده لذا این واهمه وجود دارد که سازندگان نتوانند آن حس و حال خاص نوآور Max Payneهای ۱&2 را در Max Payne 3 نیز پیاده کنند.خود سازندگان با دادن امیدواری به طرفداران اظهار کرده اند هنوز Max Payne 3 یک فیلم نوآور است و آنها توانسته اند این حس را در قالب فضاهای مخروبه و نورپردازی های تاریک دنیای زیرزمینی خلافکاران سائوپائلویی ایجاد کنند.لذا هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.فلش بکها و بازگشت به فضای نیویورک هم در این بین کمک شایانی خواهد کرد تا این حس خاص در بازی حفظ شود.

هنوز از مکانیسم نبردها و هسته اصلی گیم پلی Max Payne 3 به غیر از چند نکته ی کوچک اطلاعات چندانی فاش نشده است.سبک بازی همانند دو شماره قبلی یک شوتر سوم شخص است.این بار اتفاق افتادن بازی در سائوپائولو و نوع ساختار خاص شهر شرایط متفاوتی را در درگیری ها ایجاد کرده و به خاطر محیط های درهم و مخروبه که نتیجه ای جز ظاهر شدن دشمنان از نقاط کور ندارد,بازی را از حالت یک شوتر معمولی به یک شوتر استراتزیک تر تبدیل کرده است .بر خلاف اکثر ساخته های Rockstar عنوان Max Payne 3 یک بازی Open-World نیست.بازی دارای روندی خطی و جهانی بسته خواهد بود.خطی بودن بازی بدین معنا نیست که بازی در گیم پلی خود دچار یکنواختی بشود,بلکه این هوش مصنوعی پیچیده دشمنان هست که با ایجاد شرایطی غیر قابل پیش بینی,بازی و گیم پلی آن را در تمامی لحظات پویا و دینامیک نگه خواهد داشت.قرار است در Max Payne 3 مکس از یک سیستم کاور گیری جدیدی بهره ببرد.به طوری که گفته شده حالا در بازی میتوانید با دولا شدن و قرار گیری در زیر آبجکتهای مختلف نیز برای خود یک جان پناه موقتی بسازید.بدین منظور شلیک کور هم در بازی وجود خواد داشت که مکس را قادر میسازد از پست سنگر خود نیز به سوی دشمنان نیز شلیک کند.

 

تصاویری از محیط بازی:

max payne 3 screenshots S2 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S1 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

max payne 3 screenshots S4 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S3 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

max payne 3 screenshots S6 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 max payne 3 screenshots S5 دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 دانلود DVD1 در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازي Max Payne 3 براي XBOX360 دانلود DVD2 در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۹ : Rapidshare   Direct Link



pars2dl.rzb.ir سایت جدید ما

:: موضوعات مرتبط: بازی xbox , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: