دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3
نوشته شده در پنج شنبه 8 فروردين 1392
بازدید : 4744
نویسنده : Mehrshad bagherzadegan
 دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3


|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Region: Free   MihanDownload ♦  Multiple Playable Characters  Colorful World of Madagascar 3


نام بازی: Madagascar 3 The Video Game
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی :2012
تاریخ انتشار در آمریکا :2012
تاریخ انتشار در اروپا :2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ---
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: D3 Publisher
مد بازی : Single,Multi Player
حمایت توسط : Monkey Bar Games
درجه بندی سنی : RP
قابلیت آنلاین:دارد

اولین نسخه از سری بازی های ماداگاسکار ، که یک پویانمایی رایانه‌ای است در سال ۲۰۰۵ توسط استودیوی دریم‌ورکز ساخته و منتشر شد.داستان این  مجموعه در مورد چندین حیوان است که از باغ وحش مرکزی نیویورک به طور ناخواسته فرار می‌کنند و پا به دنیای وحش طبیعی می‌گذارند.آن‌ها به طور ناخواسته سر از جزیره‌ی ماداگاسکار درمی‌آورند.بن استیلر کمدین مشهور آمریکایی، جادا پینکت اسمیت، کریس راک و دیوید شویمر از گویندگان اصلی این پویانمایی هستند.
ادامه ی نقد بازیMadagascar 3 The Video Game به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
و اما اکنون سری سوم این بازی زیبا را برای پلتفورم ایکس باکس 360 آماده کرده ام. در بازی Madagascar 3 The Video Game ، گیمر  باید به شخصیت اصلی بازی یعنی Alex the Lion, Marty the Zebra, Gloria the Hippo, Melman the Giraffe کمک کند تا راه برگشت به خانه را در حالی که در یک سیرک به سر می برند پیدا کنند. در بخش تک نفره یا چند نفره ی بازی ، گیمر باید به تمام اروپا سفر کند. این سفر در کنار جا به جایی سیرک گفته شده است . در طراحی این سیرک اغراق بیش از حد صورت گرفته است اما به جرات یک بازی بی نظیر برای محدوده ی سنی ذکر شده است . داستان جذاب و کشنده این بازی در نوع خود بی نظیر است که یک نوع اعتیاد مفرط را در گیمر ایجاد می کند. کرکتر های آشنا و جذاب بازی از یک سو و موسیقی متن فوق العاده زیبای آن یک بازی ایده آل را برای شما به رقم می زند. بازی دارای نواقصی هم هست که گرافیک متوسط آن یکی از آنها می باشد . قطعا گیمر سال 2012 میلادی چنین گرافیکی را نخواهد پذیرفت.  تمامی شخصیت های کارتون ماداگاسکار به همراه پادشاه جولین، موریس و مورت، فیل شامپانزه ها و میسون، پنگوئن، به علاوه پالس (PALS) در این سیرک یک بازی ماجراجویی اکشمن را برای شمکا به رقم خواهند زد. البته در این سری با کرکتر های جدید نیز رو به رو خواهید شد که بهتر است خود شما با آن رو به رو شوید ! اندکی هم در مورد ژانر اکشن بگوییم. بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.


 
 

 

  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید


  راهنمای نصب بازی  Madagascar 3 The Video Game:
فایل خروجی پسوند *.iso دارد



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )
دانلود-Download

 دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3  دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3  دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3  دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3  دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3  دانلود بازی Madagascar 3 The Video Game ماداگاسکار 3

2

 


pars2dl.rzb.ir سایت جدید ما

:: موضوعات مرتبط: بازی xbox , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: